بیماری‌ها و راه درمان

برند

ثبت برند تجاری یکی از عواملی است که باعث گسترش فعالیت تجاری شما خواهد شد. ثبت برند یعنی ساختن یک صندوق ذخیره اعتباری که هر لحظه به ذخیره آن اضافه می‌شود. اگر به شرکت های بزرگ توجه کنید، متوجه می‌شوید که همه آنها در ابتدا نام و علامت تجاری برای خود انتخاب و اقدام  به ثبت برند کرده اند. برند هر چه قدر هم که ساده و معمولی باشد، باز هم نیاز دارید که ثبت برند کنید.

ثبت برند یا نام گذاری شرکت ؟

ثبت برند با نام گذاری شرکت تفاوت دارد. قوانین ثبت شرکت محدود کننده اند و ممکن است نام شرکت شما بیش از حد طولانی بشود. شما می‌توانید نام شرکتی طولانی داشته باشید، اما در هنگام ثبت برند یک کلمه را برای خود انتخاب کنید. برند می‌تواند نام هر یک از محصولات شما باشد که با طرح گرافیکی، محصول شما را معرفی می‌کند. مشتریان، برند شما را در یک نگاه به ذهن می‌سپارند و در یک لحظه هم به یاد خواهند آورد.

مثلاً در زمینه تولیدات دستمال کاغذی، عنوان « شرکت صنایع تولیدی کاغذی خراسان(سهامی خاص) » نام تجاری آن شرکت است ولی با کلمه «گلریز» ثبت برند کرده اند و به همان علامت هم شهرت پیدا کرده است.

 

انتخاب نام برای ثبت برند

ثبت برند کردن کار سختی نیست، اما اگر برند شما در بازاریابی ها موفق نشود، در ثبت برند خود اشتباه کرده اید. بازاریابی روی نام یکی از دلایل اصلی ثبت برند به حساب می‌آید.

همچنین در هنگام ثبت برند دقت کنید که نام برند شما قابل گسترش باشد. برندی که فقط نام زیبایی است و ربطی به محصول ندارد، موفقیت زیادی به  دست نمی آورد. در مورد نام تجاری برای ثبت برند می‌توانید از مشاوران ما نیز راهنمایی بگیرید.

 

با برند کلینیک برند قدرتمندتری داشته باشید

برند کلینیک وظیفه دارد تا مشکلات برند شما را پیدا و درمان کند. خدمت جدید برند کلینیک کمک زیادی به شرکت‌هایی می‌کند که مشکلی در ایجاد یا معرفی برند خود می‌بینند. البته از خیلی مدیران از بیماری برند خود آگاه نمی‌شوند. اما وقتی مشاوران برند کلینیک مشکلات آنها را گوشزد می‌کنند، متوجه نقاط ضعف خود می‌شوند. برند کلینیک برای هر برندی که خواهان بهتر و بیشتر دیده شدن هستند مفید است. برند کلینیک با پژوهش در موارد مختلف برند، تجربه زیادی در این زمینه دارد.

 

ضعف‌هایی که برند کلینیک آن را نشانه بیماری برند می‌داند

ضعف‌های زیادی هستند که برند کلینیک آنها را می‌شناسد و رفع می‌کند. اما ابتدا باید دید که این ضعف‌ها در مورد برند شما نیز صادق است یا خیر.

 

برند کلینیک در بخش کارکنان

اگر کارکنان شما علاقه ای به کار کردن در برند شما نداشته باشند یا علاقه شان روز به روز کمتر می‌شود، می‌توانید از نشانه‌های زیر آنها را بشناسید. برند کلینیک بر حسب تجربه نکات زیر را به شما گوشزد می‌کند. برند کلینیک در سه مورد به شما کمک می‌کند.

 

برند کلینیک در سیستم کارکنان

نشانه‌های ضعف برند در کارکنان به شرح زیر است: کارکنان از پوشیدن لباس برند لذت نمی‌برند، از کار و مشتری فرار می‌کنند، زودتر تعطیل می‌کنند و اشتباهاتشان زیاد شده است. برند کلینیک در تمام این موارد توصیه‌هایی از قبیل تغییر سیستم استخدام، تقویت هسته مرکزی، ارزیابی و جشن و مهمانی پیشنهاد می‌کند.

 

برند کلینیک در بخش مشتریان

برند کلینیک مشکلات زیر را می‌بیند: محصول شما بی کیفیت است، برند شما خریدار ندارد، بین برند و محصول ارتباطی وجود ندارد و … پیشنهادات برند کلینیک  در مورد کنترل کیفیت، بسته بندی و تبلیغات اثربخش را می‌توانید دریافت کنید.

 

برند کلینیک در افزایش رقبا

افزایش رقبا، ناگزیر است. برند کلینیک به افزایش خلاقیت و تمایز شما کمک می‌کند.

 

برند کلینیک در لوگو زیبایی شناسی

برند کلینیک مشکلات گرافیکی برند شما را برطرف می‌کند.

دکتر نگین از مرکز سلامت

تحریریه مرکز سلامت از مجموعه‌ای از پزشک‌های عمومی و رزیدنت‌های تخصصی برای تولیدمحتواهای خود در زمینه سلامت و بهداشت استفاده می‌کند. با خیالِ راحت این اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً عبارت زیر را حل کنید *

دکمه بازگشت به بالا